Gràcies a la subvenció concedida per la Diputació de València, amb un import de 1.676,85 €, s’ha dut a terme una campanya de desratització, desinsectació i desinfecció en edificis municipals i en la xarxa de clavegueram del municipi. 💧🐭🐜
✅ Control de rosegadors
✅ Control d’insectes
✅ Desinfecció d’espais públics
✅ Millora de la salubritat del municipi
✅ Prevenció de riscos per a la salut
Aquestes actuacions contribueixen a mantindre uns espais més nets, saludables i segurs per a tots els veïns i veïnes. 🤝🌿
